Helpdesk
Voor vragen over onze merken, producten, garanties en dergelijke kunt u de specifieke informatie op deze website raadplegen. U kunt vanzelfsprekend ook contact opnemen met uw aankoopadres. Daarnaast kunt u gedurende kantooruren gebruik maken van onze telefonische helpdesk. Buiten deze uren is het eenvoudig om contact met ons op te nemen via het contactformulier. Wij nemen dan zo snel mogelijk met u contact op. In die gevallen dat u direct support nodig heeft en wij bijvoorbeeld met u mee moeten kijken op uw computer, dan beschikken wij over diverse tools om u snel en vakkundig te kunnen ondersteunen. Real time en zeer efficiënt. Schroom niet en neem gerust even contact op met onze klantenservice. Bij ons komt de klant namelijk altijd van rechts.
WeTransfer kanaal Transcontinenta
Indien u foto's, video's of andere files naar ons wilt mailen dan kunt u gratis gebruik maken van ons eigen WeTransfer kanaal. Het maximale file formaat is 2 GB en uw bestanden worden 4 weken bewaard. U kunt deze gratis Transcontinenta service natuurlijk ook gebruiken voor uw persoonlijke dan wel zakelijke bestanden.
|
Transcontinenta Teamviewer Support
In sommige gevallen kan het handig zijn als u uw computerbeeldscherm zou kunnen laten zien ana onze helpdesk medewerkers. Hierdoor voorkomt u onnodig heen en weer gemail of spraakverwarringen. Voor dit doel maken we gebruik van de beveiligde Teamviewer support tool. Download u hieronder de juiste tool voor Windows of Mac OSX.
TC Teamviewer PC
![]()
|
TC Teamviewer Mac
![]()
|